Sisu
© Photo by G. Crescoli on Unsplash

Sisu

 Kodulehe kõige tähtsam osa on SISU! Ei tasu loota, et külastajad võtavad vaevaks lähemalt tutvuda ettevõttega, mille kodulehe sisu on aegunud ja/või vigane.

Paljud ettevõtted panustavad kodulehe sisu kvaliteeti minimaalselt ja ei mõista, et näitavad sellega suhtumist ka oma klientidesse. Kannatajateks on ainult müüginumbrid.

Teie kodulehte külastades ja ettevõtet jälgides peab kliendil tekkima arusaam, et ta on leidnud tõelised asjatundjad. Just selle pärast peab kodulehe sisu olema teistest eristuv ja võimalikult tulutoov. Sisuturundus võidab kliendi südame ja lojaalsuse.


Negative’i meeskond võtab kodulehe loomisel arvesse kõiki ettevõtte iseärasusi ja lisab tordile kirsina kvaliteetse sisu, mis mõjub usaldusväärselt ja sihtgruppi kõnetavalt.


Kuidas me teie veebilehele elu sisse puhume?

Kõigepealt selgitame välja projekti peaülesanded, määrame sihtauditooriumi, joonistame projekti struktuuri ja loome prototüübi – seda teeb meie copywriter ja sotsiaalmeediaturunduse (SMM – Social Media Marketing) asjatundja (Katja). Kui see kõik on tehtud, võtab töö üle meie disainiosakond (Nikita), kus kujundatakse stiil ja joonistatakse makett, mille põhjal küljendaja kõik komponendid tervikuks ühendab. Edasi liigub töö programmeerija kätte, kes kirjutab koodi erinevad funktsioonid ja tulevane koduleht võtab dünaamilise kuju. Viimase lihvina lisatakse kodulehele sisu, mis puhub veebile elu sisse.

Kuidas võib ja kuidas ei või?

Kõikjal kisada «KÕIGE SOODSAMAD HINNAD», «ASTUGE SISSE VÕI KAHETSETE KIBEDALT» jne ei ole enam ammu asjakohane. Negative'i meeskond kasutab usaldusliku turunduse meetodeid. Kasutajad tulevad teie veebilehele otsima informatsiooni, mitte reklaami. Nende huvi tuleb köita:

  • teenuste/kaupade kirjelduste ja fotodega;

  • võrdlusega konkurentidega;

  • blogiinfo ja näidetega;

  • turu-uudistega;

  • mitmesuguste kaasnevate toodetega.

Loome isikupärast sisu, mis annab vajalikku infot ja seeläbi kasvab ostu sooritamise tõenäosus.

Müük on külastaja vastureaktsioon teie tekitatud usaldusele

Meeskonnatööl on kvaliteetse sisu infovoogu suunamisel oluline roll. Jutustage meile oma ettevõtte nägemusest, filosoofiast ja ajaloost. Koos loome teie ettevõtte kodulehele ja sotsiaalvõrgustikele ainukordse ja põneva sisu.