Optimeerimine Google’i jaoks
© Photo by Ravi Shekhar on Unsplash

Optimeerimine Google’i jaoks

SEO (Search Engine Optimization) – tegevused veebilehe töö parandamiseks ehk selle otsimootorites esimestele ridadele upitamiseks, mugava liidese loomiseks ja sihtauditooriumi leidmiseks. Selle meetodi abil leiab kasutaja teatud võtmesõnu kasutades kiire tee teie veebilehele. SEO on tõhus ja üsna soodne, kuigi alati mitte kiireim viis teie pakutavast tootest või teenusest huvituvate inimeste meelitamiseks teie veebilehele.

Otsigumootorite optimeerimine juhib võimalikud kliendid kiiremini teie ettevõtte pakkumisteni ja kasvatab sellega teie tulu

3 põhjust, miks vajab teie ettevõte SEO-d:

  • Müügi suurendamine. Veebileht on peamine tööriist auditooriumiga suhtlemiseks internetis ja seepärast mõjutab veebilehe optimeerimine otsimootoritele otseselt teie tegevuse tulemusi.

  • Veebilehe arendamine. Otsimootorite nõuetele optimeerimine parandab veebilehe positsiooni ja tihendab sihitud liiklust. Selle tulemusena suureneb veebilehelt tehtud tellimuste ja sooritatud ostude hulk.

  • Pöördumiste hinna langetamine. Otsimootoritele optimeerimine suurendab veebilehe külastatavust ja konversioonide ning järelikult pöördumiste hind langeb.

Negative'i meeskond arendab veebilehe otsimootorite jaoks köitvaks ja külastajatele mugavaks. Tänu SEO-le kasvab konversiooniprotsent ja suureneb veebilehelt tehtavate tellimuste hulk.

Kuidas me seda teeme?

  1. Tehniline ettevalmistus. Seadistame veebilehe otsirobotitele sisu järgi mõistetavaks ja võtmesõnade järgi leitavaks.

  2. Semantilise tuuma loomine. Määrame kindlaks ühe või mitu suunda ja põhitoote, mida edendada. Meeskond raalib välja sõna, mida üht või teist kaupa või teenust otsides kõige sagedamini kasutatakse.

  3. Veebilehe täitmine relevantse sisuga. Täidame veebilehe päevakohase sisuga, mis võib teie veebilehe potentsiaalseid kliente ja külastajaid huvitada.

  4. Veebilehe autoriteedi tõstmine. Avaldame artikleid ja teateid veebis lingiga teie lehele. See tõstab teie lehe reitingut ja suurendab liiklust.

SEO-ga peaksid tegelema professionaalid. Teadmatus või kogemuste puudumine võib kaasa tuua ebameeldivamaid tagajärgi. Kõige kavalam on SEO-teenust tellida juba veebiarenduse ajal: kodulehe valmides saab maitsta hea SEO vilju.