Firmastiil
© Photo by Nick Adams on Unsplash

Firmastiil

Mis on firmastiil?

Firmastiil ehk brändimine on ettevõte visuaalne kujutis, mis koosneb erinevatest graafilistest elementidest: logo, visiitkaart, ümbrik, blankett ja muud ühes stiilis tooted. Brändimine on vajalik selleks, et muuta ettevõte nii klientide kui partnerite jaoks esinduslikumaks, aga ka selleks, et suurendada ettevõtte tuntust ja tõsta usaldusväärsust.

Põhielemendid

Negative'i meeskond töötab teie jaoks välja kreatiivse projekti, mis koosneb järgmistest visuaalse identiteedi kujundamise jaoks vajalikest punktidest:

  1. Logo

  2. Põhivärvid

  3. Kirjastiil

  4. Visiitkaardid

  5. Blanketid

  6. Ümbrikud

  7. Dokumendikaustad

  8. Esitluste vormistamine

  9. Disainijuhendid

Samuti saame teabekandjate nimistusse lisada välireklaami (plakatid, lipud, valguskastid ja ribareklaamid) tüüpmaketid ja meenetoodete maketid.

Sõltuvalt ettevõtte tegevusvaldkonnast ja stiili loomisele seatud eesmärkidest võib arendus hõlmata kõiki ülalloetletud elemente või ainult mõnda neist.

Firmastiili loomine meiega:

  • Isiklik kohtumine, mille käigus selgitame välja tellija soovid ja vajadused ning koostame tehnilise ülesande.

  • Meie disainiosakond esitab mitu kontseptsiooni ja logo varianti, mille seast valime koos kliendiga välja kõige sobivama.

  • Töötame kinnitatud kontseptsiooni lõpuni ka kujundame stiilielemendid.

Kui tellite firmastiili stuudiolt Negative, võite olla kvaliteetses lõpptulemuses täiesti kindel – muudatusi ja parandusi saate teha töö igas etapis.

Lõpptulemusena saate täispaketi tootmisvalmis makette. Töödele lisame suunised, kus on loetletud vormistamise reeglid erinevatele kandjatele. Meie disainijuhendis on kirjeldatud firmastiili elementide komponeerimise reegleid, logo komponeerimise reegleid, logo dokumentidele installeerimise reegleid ja esitluste vormistamist. Vajalike stiilikandjate loetelu lepitakse kokku eraldi.